Wyzwanie

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa, wielokanałowa sprzedaż produktów, rosnące koszty obsługi posprzedażowej i administracyjnej skłoniły TUI Poland Dystrybucja do zakupu systemu CRM. Klient kład szczególny nacisk na elastyczne rozwiązanie oraz spójny interfejs użytkownika.

 

Dodatkowo system musiał być integrowany z istniejącymi już rozwiązaniami: systemem finansowo księgowym, sprzedażą www, systemami rezerwacyjnymi. Klient oczekiwał doradztwa w zakresie architektury rozwiązania. Powstający system powinien być bezpieczny i wydajny.

Background

Rozwiązanie

Veloce Software zaprojektowało i stworzyło dla TUI system klasy CRM będącym wsparciem dla działów sprzedaży, księgowości i obsługi posprzedażowej klienta. Narzędzie pozwala na szybki i sprawny dostęp do danych klientów.

 

Główne funkcjonalności:

  • Karta klienta
  • Rezerwacje
  • Płatności
  • Rozliczanie rezerwacji
  • Fakturowanie i obsługa fiskalna
  • System zadań
  • Integracje z dostawcami usług turystycznych
  • System raportowy
  • Inteligentne zarządzanie mailami zewnętrznymi,
  • Zaawansowane eksporty do systemów analitycznych OLAP, Google
  • Rozbudowana obsługa email - wiadomo dokładnie czy wiadomość trafiła do klienta, czy ją odczytał, ew. dlaczego nie doszła
  • Rozbudowane zarządzanie cennikami
  • Automatyzacja wprowadzania danych (importy)
  • Zdalne logi (ciągły nadzór)
  • Bieżąca analiza sprzedaży w systemie i prezentacja danych w formie wykresów słupkowych
  • Integracja wielu dostawców usług dodatkowych
  • Prowadzenie kampanii telemarketingowych z obsługą w przeglądarce

Osiągnięte korzyści

  • Automatyzacja procesów sprzedażowych
  • Rozbudowany system rabatowania
  • Monitorowanie pracy konsultantów
  • Integracja międzysystemowa
  • System raportowy
  • Obniżenie kosztów obsługi rezerwacji.

System CRM objęty jest pełną opieką serwisową.
Na bieżąco wprowadzane są modyfikacje systemu metodologią Scrum.

 

Fakty i liczby

Za pomocą systemu udzielono ponad 350 000 rabatów

Wysłano ponad 3 800 000 wiadomości e-mail i 140 000 wiadomości SMS

System przechowuje ponad 655 000 numerów telefonu

Obsłużyliśmy ponad 750 000 połączeń telefonicznych

Stworzyliśmy ponad 840 000 rezerwacji

Obsłużyliśmy ponad 850 000 klientów

Zarządzamy ponad 744 000 adresów mailowych

Wyświetliliśmy ponad 866 000 powiadomień użytkownikom

Codziennie system wykorzystywany jest w 100 biurach TUI

System wspomaga pracę ponad 1 350 użytkowników

Przez system zadań przeszło ponad 809 000 zadań pracowniczych

 

Wykorzystane technologie

V.framework

V.Framework_

V.cms

V.CMS_

Microsoft .NET

Microsoft .NET

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

 

Jakub Siwak

.NET Developer - Veloce Software

(22) 622 19 56