do rozwoju fintechu_
Nasze zadania:
-
Zbudować system do formowania zaawansowanych stron internetowych o najwyższym standardzie, przyjazny użytkownikowi, efektywny, z opcją łatwego zarządzanie treścią.
-
Stworzyć platformę z funkcjami: e-learningową oraz ułatwiającą przelewy między rachunkami mForex.
-
Dostosować nowe produkty do ekosystemu mBanku. Stworzyć skalowalne i responsywne komponenty, które pozwolą na elastyczne zarządzanie systemem.
-
sprawnie rozbudowywać je o komponenty własne lub stworzone przez Veloce;
-
dodawać newsy, zarządzać uprawnieniami i treściami na stronach.
-
zasilanie rachunków oraz przelewy między rachunkami mForex Biura maklerskiego mBanku;
-
e–learning, pozwalający użytkownikom na szybką naukę i kształcenie nowych umiejętności.
-
skorzystać z systemu do rejestracji rachunków demo;
-
zapisać się na szkolenia online – możliwość zapisu w oddzielnym systemie.
-
Prosty sposób na zarządzanie treścią na stronie
-
Nowoczesny wygląd strony internetowej
-
Platforma e-learningowa pomagająca użytkownikom w zdobywaniu nowych umiejętności
-
Intuicyjny serwis do przelewania środków w prosty i szybki sposób
-
System zapisywania na szkolenia online
Przeanalizowaliśmy horyzont biznesowy klienta przeprowadzając m.in. serię warsztatów. Poznaliśmy wyzwanie i dopasowaliśmy oprogramowanie do faktycznych potrzeb mBanku. Na koniec przedstawiliśmy pomysły na nowatorskie rozwiązania na rynku forexowym.
Na podstawie wywiadu i analiz wybraliśmy usługi i technologie. Wykorzystaliśmy V.Api, V.CMS, V.DCA oraz V.Broker, opierając się na skuteczności własnych produktów, gotowych do szybkiej implementacji.
Po analizach, audytach, pracy koncepcyjnej, doborze technologii i skompletowaniu zespołu przedstawiliśmy pomysły i rozwiązania oraz plan wdrożenia i budżet.
Poszczególne etapy prac były na bieżąco definiowane. Dbaliśmy o stałe wsparcie technologiczne, spójność kolejnych komponentów z architekturą rozwiązań mBanku. Jeżeli w trakcie naszej współpracy pojawiały się nowe propozycje zmian, realizowaliśmy je w błyskawicznym tempie.
Koniec wdrożenia jest dla nas początkiem SLA (Service Level Agreement). Pozostajemy do dyspozycji, reagujemy, wspieramy i podejmujemy kolejne wyzwania. Rozumiemy, że sprawach oprogramowania wszystko jest na ASAP ;)