TUI banner
TUI logo
Rewolucja przez ewolucję na rynku biur podróży w Polsce_
Stworzyliśmy CRM, dzięki któremu TUI Poland było w 2021 r. najczęściej wybieranym przez klientów biurem podróży w Polsce. Sprawny, scalowalny, wzbogacony o indywidualne funkcje system pomaga utrzymać touroperatorowi biznesową przewagę.
A spójny, intuicyjny, bezawaryjny interfejs użytkownika zapewnia przychylność klientów.
Zespół
Front
end
3x
Back
end
9x
Sektor / klient
turystyka / TUI Poland Dystrybucja,
TUI Poland
Usługi
CRM, ERP
Czas trwania
od 2012 r. do teraz
Wykorzystane technologie
jQuery
jQuery
.NET
.NET
.NET Core
.NET Core
MSSQL
MSSQL
SignalR
SignalR
Vue.js
Vue.js
Websocket
Websocket
V-Deploy
V.Deploy
V-Api
V.Api

Z czym się zmierzyliśmy_

TUI Poland, należące do międzynarodowej Grupy TUI, od lat plasuje się w czołówce polskich touroperatorów. Biuro obecne jest na rynku od blisko 25 lat i ma już ponad 100 flagowych biur w Polsce.

Ekspansywny rozwój operatora w pewnym momencie wymagał wsparcia w postaci sprawnego i przyszłościowego oprogramowania. Takiego, które w pełni zintegruje system finansowo-księgowy ze sprzedażą online oraz systemami rezerwacyjnymi TUI. Utrzyma intensywny wzrost przedsiębiorstwa i zapewni satysfakcjonującą obsługę rosnącej liczbie klientów.
Zaczęliśmy pracę dla TUI Poland, gdy projekt nowego systemu IT, przyjęty wcześniej przez biuro podróży, okazał się niewystarczający.

Nasze zadania:

  • Stworzyć system, który pomoże rozwijać wielokanałową sprzedaż produktów oraz zredukuje rosnące koszty obsługi posprzedażowej i administracyjnej.
  • Dostarczyć software bezpieczny, wydajny, przyszłościowy i skalowalny.
  • Zrealizować wszystko w wyjątkowo szybkim tempie, bez zakłócania dynamicznej sprzedaży.
 

Co dostarczyliśmy_

Zintegrowaliśmy stronę internetową TUI Poland z aplikacją mobilną MyTUI, co sprawia, że wszystkie kanały komunikacji z klientami biura podróży tworzą spójną całość. Przeprowadziliśmy integrację CRM z istniejącym systemem finansowo-księgowym.

W rezultacie TUI Poland dysponuje jednym z najlepiej rozwiniętych systemów CRM wśród biur podróży w całej Polsce, który:

automatyzuje między innymi takie procesy jak: realizowanie płatności, rezerwację podróży, wprowadzanie zmian w ofercie.

ma różne funkcjonalności, a najważniejsze z nich to: karta klienta, rezerwacje, płatności, rozliczanie rezerwacji, fakturowanie i obsługa fiskalna, inteligentne zarządzanie e-mailami zewnętrznymi (m.in. wiadomo dokładnie czy wiadomość trafiła do klienta, czy ją odczytał lub dlaczego nie doszła).

Rozwiązanie zaproponowane przez Veloce pełni również rolę ERP. Zapewnia stały dostęp do aktualnych danych, raportów, co umożliwia dysponentom:
Sprawne zarządzanie zasobami
Tworzenie estymacji sprzedażowych i analiz
Oba systemy objęte są pełna opieką serwisową. Na bieżąco wprowadzane są modyfikacje systemu metodologią scrum.
Zaproponowaliśmy i dostarczamy system: Wirtualny Doradca TUI. To dedykowane oprogramowanie, które wspiera pracowników w prezentowaniu i przygotowywaniu ofert. Umożliwia szybkie stworzenie propozycji wycieczki bez względu na to, czy klient kontaktuje się z operatorem online czy przychodzi dokonać rezerwacji w punkcie obsługi.

Korzyści z nowego CRM_

  • Awans w rankingu najpopularniejszych biur podróży w Polsce
  • Dostosowywanie systemu do najnowszych rozwiązań technologicznych.
  • Oszczędność czasu i zmniejszenie kosztów administracyjnych dzięki automatyzacji procesów: sprzedażowych, obsługi klienta, obsługi rezerwacji
  • Kompleksowe systemy CRM (z rozbudowanym systemem rabatowania) i ERP (z monitoringiem pracy konsultantów i systemem raportów)
  • Integracja międzysystemowa – w tym integracja aplikacji MyTui z serwisem internetowym biura podróży
Słowa TUI_
„Dzięki współpracy z Veloce staliśmy się jednym z liderów branży turystycznej w Polsce. Według rankingu przedstawionego przez Business Insider, w 2019 r. z naszych usług skorzystało najwięcej klientów – 981 tysięcy. Łączna kwota przychodu uzyskanego przez nas za tamten okres to 2,710 mld zł, co sprawia, że TUI Poland jest drugim najlepiej zarabiającym biurem podróży w Polsce”
– przedstawiciel TUI w Polsce.
TUI CRM w liczbach

200 biur (własnych i franczyzowych) funkcjonuje w najlepszy możliwy sposób

2700 użytkowników systemu ma ułatwioną pracę

wysłano 280 000 wiadomości sms i 7 600 000 wiadomości e-mail

utworzono 1 680 000 rezerwacji

1 700 000 klientów zostało sprawnie obsłużonych

przekazano użytkownikom 866 000 powiadomień

 

Jak pracowaliśmy_

 
 

Prace – od ponownej analizy biznesowej przez wybór zespołu i technologii po wdrożenie – trwały 3 miesiące. Dzięki całkowitej koncentracji nad tym zadaniem, w krótkim czasie udało się osiągnąć efekt przekraczający oczekiwania. To w czasie developmentu nasi specjaliści zaproponowali wprowadzenie funkcji Wirtualnego Doradcy.

Obecnie kontynuujemy współpracę z TUI Poland skupiając się aktualnie na modernizacjach i rozbudowie systemu o nowe funkcje.

 
System V.CMS do rozwoju fintechu_
Adaptowaliśmy nasz autorski system V.CMS do potrzeb Biura maklerskiego mBanku oraz stworzyliśmy aplikację do przelewania i doładowywania środków na rachunkach mForex.
zobacz case study
mBank mockup
Rewolucja przez ewolucję na rynku biur podróży w Polsce_
Adaptowaliśmy nasz autorski system V.CMS do potrzeb Biura maklerskiego mBanku oraz stworzyliśmy aplikację do przelewania i doładowywania środków na rachunkach mForex.
zobacz case study
TUI mockup
Niestandardowe oprogramowanie kadrowo-rozliczeniowe
Od ponad 15 lat dostarczamy software jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek sektora prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce.
zobacz case study
Medicover mockup