A spójny, intuicyjny, bezawaryjny interfejs użytkownika zapewnia przychylność klientów.
TUI Poland
Z czym się zmierzyliśmy_
TUI Poland, należące do międzynarodowej Grupy TUI, od lat plasuje się w czołówce polskich touroperatorów. Biuro obecne jest na rynku od blisko 25 lat i ma już ponad 100 flagowych biur w Polsce.
Nasze zadania:
-
Stworzyć system, który pomoże rozwijać wielokanałową sprzedaż produktów oraz zredukuje rosnące koszty obsługi posprzedażowej i administracyjnej.
-
Dostarczyć software bezpieczny, wydajny, przyszłościowy i skalowalny.
-
Zrealizować wszystko w wyjątkowo szybkim tempie, bez zakłócania dynamicznej sprzedaży.
Co dostarczyliśmy_
Zintegrowaliśmy stronę internetową TUI Poland z aplikacją mobilną MyTUI, co sprawia, że wszystkie kanały komunikacji z klientami biura podróży tworzą spójną całość. Przeprowadziliśmy integrację CRM z istniejącym systemem finansowo-księgowym.
W rezultacie TUI Poland dysponuje jednym z najlepiej rozwiniętych systemów CRM wśród biur podróży w całej Polsce, który:
automatyzuje między innymi takie procesy jak: realizowanie płatności, rezerwację podróży, wprowadzanie zmian w ofercie.
ma różne funkcjonalności, a najważniejsze z nich to: karta klienta, rezerwacje, płatności, rozliczanie rezerwacji, fakturowanie i obsługa fiskalna, inteligentne zarządzanie e-mailami zewnętrznymi (m.in. wiadomo dokładnie czy wiadomość trafiła do klienta, czy ją odczytał lub dlaczego nie doszła).
Korzyści z nowego CRM_
-
Awans w rankingu najpopularniejszych biur podróży w Polsce
-
Dostosowywanie systemu do najnowszych rozwiązań technologicznych.
-
Oszczędność czasu i zmniejszenie kosztów administracyjnych dzięki automatyzacji procesów: sprzedażowych, obsługi klienta, obsługi rezerwacji
-
Kompleksowe systemy CRM (z rozbudowanym systemem rabatowania) i ERP (z monitoringiem pracy konsultantów i systemem raportów)
-
Integracja międzysystemowa – w tym integracja aplikacji MyTui z serwisem internetowym biura podróży
200 biur (własnych i franczyzowych) funkcjonuje w najlepszy możliwy sposób
2700 użytkowników systemu ma ułatwioną pracę
wysłano 280 000 wiadomości sms i 7 600 000 wiadomości e-mail
utworzono 1 680 000 rezerwacji
1 700 000 klientów zostało sprawnie obsłużonych
przekazano użytkownikom 866 000 powiadomień
Jak pracowaliśmy_
Prace – od ponownej analizy biznesowej przez wybór zespołu i technologii po wdrożenie – trwały 3 miesiące. Dzięki całkowitej koncentracji nad tym zadaniem, w krótkim czasie udało się osiągnąć efekt przekraczający oczekiwania. To w czasie developmentu nasi specjaliści zaproponowali wprowadzenie funkcji Wirtualnego Doradcy.
Obecnie kontynuujemy współpracę z TUI Poland skupiając się aktualnie na modernizacjach i rozbudowie systemu o nowe funkcje.